Selasa, 13 Ogos 2013

keriangan syawal

assalamualaikum sayang2 selakian..apa khabaq??hope semua sihat2 belaka..hari nyh dah masuk raya yang ke-6 kan??camana korang semua rasa..best tak??mesty best kan..start dari raya ke-2 hingga raya yang ke-5,ALHAMDULILLAH semua berjalan dengan lancar..SYUKUR..raya ke-2,qilah gembira sangat koz dapat jumpa sepupu qilah yang paling sporting,SYAFIQ..dapt cakap sat pown dah cukup..tapi kesian kat dya,tak dapat balik perlis dengan kamy semua..tahun depan,maybe bleh kowt..raya yang ke-3,kitorang semua g rumah terbuka..t qilah g gambarnya..qilah chaw duluw..wassalam..


Ahad, 11 Ogos 2013

satu SYAWAL

assalamualaikum sayang-sayang kilah yang comey n hensem..how are you??mesty lha sihatkan coz dah raya..hahaq..kilah nak crita something nyh..nak taw dak??nyh lha ary raya paling benci bagi kilah..ary nyh kilah pegi raya dengan sepupu..pastu kereta ayah kilah tak boleh start coz ada benda tersekat dlam tempat nak boh kunci tu..entah apa2 lha kilah jugak yang kena maqah..

Khamis, 11 April 2013

Thanks mak..Thanks ayah..

Assalamualaikum kawan-kawan..Qilah nak gtaw sesuatu nyh..Qilah dah dapat apa yang Qilah impikan selama nyh..Tak sangka lha plak mak ngan ayah nak bagi..Hahaq..Teruja sangat..Rasa nak nanges lha plak..Nak tahu apa benda tu??Nanty lha Qilah gtaw..Qilah dah terburu-buru nyh..Sampay sini saja..T Qilah gtaw jer sayang-sayang semua..Tata..Wassalam..