Isnin, 3 Februari 2014

tahun baru,azam baru

Hai semua..Rindow orang kat sini selalu ada untuk orang sana..
Opss..Sorie..Assalamualaikum..Lupa pulak bagi salam..Hahah..
Pertama sekali,Qilah nak ucap "SELAMAT TAHUN BARU KEPADA KAWAN-KAWAN SEMUA"..Walaupun lambat ucap tapi masih baru kan??..Hahah..
Qilah ada story dari hati ke hati..Macam serius jer bunyi nyer..
Tak serius sangat pon..Hari first kat sekolah tak lha seronok sangat macam hari persekolahan tahun lepas tapi hati ni membuak-buak nak jumpa kawan-kawan..Rindu lha katakan..Walaupun baru 
sebulan sekolah,tapi macam-macam dugaan kitorang terima..Apa boleh buat,dah takdir yang menentukan..Qilah kagum dengan kawan-kawan,walaupun berat hati untuk menanggung beban ni,tetapi ALHAMDULILLAH mereka dapat hadapi dengan hati yang tenang..BERAT MATA MEMANDANG,BERAT LAGI BAHU YANG MEMIKUL..Dalam kelas,memeng kami ada puak masing-masing,tapi kami ibarat sebuah keluarga..
Wow..Hebat sungguh..Qilah takkan lupa jasa kawan-kawan yang selalu menyokong Qilah dari belakang.. Ada seseorang kata yang perangai Qilah ni susah nak ditafsir..Hrmm..Betul ke??Nak taw jawapan,tanya lha kawan-kawan Qilan dan sepupu Qilah..Belum kenal
belum tahu..Hahah..Isi bakul,angkat sendiri pulak..Kepada kawan-kawan Qilah,teguhkan hati korang..INSYAALLAH,ALLAH akan bantu orang yang tabah..Alamak dah lewat ni..See you again..Muuaaahhh..
Wassalam..